Latarenka

by - 18:00

Cześć Wam!

Nie wiem, czy wiecie, ale ostatnio w sklepie pojawiły się cudowne zimowe nowości. Jeśli jeszcze ich nie widzieliście, koniecznie nadróbcie zaległości. Agateria jest już przygotowana na nadchodzące jesień i zimę. 
Do moich absolutnych ulubieńców spośród nowych produktów należy cudowna kamieniczka HDF. Totalnie mnie urzekła. Delikatna, z malutkimi okienkami oraz uroczym serduszkiem. Budyneczek ma formę latarenki, którą otwiera się od spodu. Na dodatek w zestawie z bazą otrzymujecie sznur świątecznych, ledowych światełek. Czegóż chcieć więcej? :D

Może to wcześnie, ale nie mogłam się opanować i latarenka poszła na pierwszy ogień. O ile w ciągu roku preferuję biel i szarości, tak jeśli idzie o święta mój dom wypełniają czerwone dekoracje. Wybór koloru, którym pomaluję bazę był zatem oczywisty. Głęboka, piękna czerwień jest dla mnie synonimem świątecznego klimatu. 
Gdy kamieniczka była już rumiana, przetarłam ją i pobrudziłam mieszaniną pasty modelującej oraz mikrokuleczek, a następnie pochlapałam farbami. Efekt końcowy przypomina mi trochę domek muminków zimową porą, tylko kolor nie ten. Kto wie, może jakiś mały skrzat w nim zamieszka.  :D





 

You May Also Like

0 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)