Mixed media mint fame

by - 08:00

  Cześć!

Ostatnio naszła mnie ochota na miętę i turkus, rzadko przeze mnie ostatnio używanych. Z tej okazji w wolnej chwili powstała delikatna, miętowa rameczka.

Hello!

Lately I was in the mood for mint and turquoise, rarely used by me recently. That is why I decided to create a delicate, mint and turquoise frame.


Pracę rozpoczęłam od zagruntowania bazy i dodania wzoru przy użyciu maski.

I started the work with covering the base with clear gesso and adding a pattern using a mask.


Następnie dodałam plamy z miętowej i turkusowej farby akrylowej, a po ich wyschnięciu kilka czarnych chlapnięć dla kontrastu.

Then I added stains of mint and turquoise acrylic paint on it, and after it dried, a few black splashes for contrast.



Gdy tło było już gotowe mogłam zbudować kompozycję. Pomiędzy papierowe i foamiranowe kwiatki wplotłam kilka tekturek, które pomalowałam na turkusowo, a następnie przetarłam białą farbą.

When the background was ready, I was able to create a composition. Between the paper and foamiran flowers, I wove a few cardbord decorations, previously painted turquoise, and later rubbed with white paint.


Na koniec dodałam kilka napisów, kryształków i cekinów. Teraz mogę już spokojnie wrócić do świątecznych klimatów.

Finally, I added a few inscriptions, crystals and sequins. Now I can safely return to the festive atmosphere.







Użyłam / I used:




Miłego dnia!
Have a nice day!

You May Also Like

1 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)