Twórczy weekend

by - 23:55

Weekend, weekend i po weekendzie a następny dopiero za 4 dni. Miniona niedziela była jednak wyjątkowa, gdyż dnia 21 maca odbyło się kolejne spotkanie scraperek. Zadziwiające, jak szybko minął mi na nim czas. Ledwie się obejrzałam a już trzeba było uciekać. Podczas, gdy pozostałe dziewczyny zajęte były masową produkcją jaj i kurczaków wielkanocnych, ja oddałam się przyjemności kolorowania obrazków. Jak ja się za tym stęskniłam. Dla upamiętnienia tych twórczych chwil zamieszczam krótki fotoreportaż złożony ze zdjęć zapożyczonych od Katriny oraz Krulika :) Dziękuję wszystkim za mile spędzony czas.







You May Also Like

1 comments

  1. a ja czekam na finalny efekt Twojego malowania, bo zainspirowałaś mnie tą zaciętą walką z kredkami i pędzelkiem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)