wtorek, 27 kwietnia 2010

Szczęśliwa zakładka

Dziś pokażę Wam moją szczęśliwą zakładkę. Wykonana została na zakładkowy konkurs zorganizowany na blogu craft4you.pl z okazji Światowego Dnia Książki. Mianowałam ją moją szczęśliwą zakładką, ponieważ pozwoliła mi wygrać nagrodę pocieszenia. Nagroda niespodzianka, więc nie wiem jeszcze cóż to takiego :) Już nie mogę się doczekać, aż przejdzie do mnie paczuszka. Pierwszy raz w życiu udało mi się coś wygrać i muszę przyznać, że to niesamowicie fajne uczucie. Oby więcej takich konkursów :D



5 komentarze :

Paszczata pisze...

gratuluję wygranej, zakładka sliczna, bardzo wesoła :))

Monia pisze...

Gratulecje:)
Zakładka śliczna, bardzo rozgrzewająco-optymistyczna.

Anna, czyli Krulik pisze...

Gratuluję wygranej! daj znać co dostałaś :) a zakładka pierwsza klasa!

Margot pisze...

Nie ma to jak expresowe konkursy ;) Widziałam, macałam, bardzo mi się podoba ;)

lena_wz pisze...

Aga, dziękuję za udział w moim candy, teraz siedzę i podliczam :-) Wyniki jutro.
Świetna i energetyczna zakładka!
Pozdrawiam słonecznie :-)

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)

 

Blog Template by BloggerCandy.com