Bird house / Domek dla ptaków

by - 10:03

Hej!

Za oknem lato w pełni, więc u mnie dziś również letnie klimaty. Urocza baza w kształcie budki dla ptaków od Woodouts w przybraniu z polnych kwiatków wnosi do domu odrobinę sielskich klimatów.

Pracę rozpoczęłam od obklejenia budki papierem z motywem desek, dzięki czemu wyglada ona jak gdyby była wykonana z prawdziwego drewna. Całość pobieliłam farbą akrylową i dodałam kilka chlapnięć. Kolorową łączkę zbudowałam z mnóstwa papierowych wycinanek sklejonych ze sobą przy użyciu kosteczek dystansowych. To letnie przybranie powstało dzięki papierom Mintay Papers z kolekcji BerryliciousGdzieniegdzie przysiadły jeszcze wykonane przeze mnie foamiranowe kwiatki, a pomiędzy roślinkami znalazło się również miejsce dla kilku uroczych kotków oraz motylków. Jak to latem bywa migoczące na listkach kropelki rosy pozostawił po sobie deszczyk w postaci glossy accents. 






Miłego dnia!

You May Also Like

1 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)