Organizer

by - 09:58


Hej!

Dziś chciałam Wam pokazać moją wersję pudełka na maski. Choć przestrzeni roboczej u mnie niewiele, taki mały przybornik zawsze się przyda. Skrzyneczka od Woodouts jest bardzo pojemna i solidnie wykonana, a trzy przegródki świetnie pomagają w utrzymaniu porządku.

Ozdabianie pracy rozpoczęłam od jej zagruntowania i pomalowania białą farbą akrylową. Następnie dodałam wzorki przy pomocy pasty strukturalnej i maski. Na takim tle zaczęłam budować kompozycję złożoną z fragmentów koronek, odlewów z masy plastycznej oraz garści metalowych elementów. Gdy wszystko dobrze się ze sobą skleiło, można było dodać kolor. Poszczególne farby akrylowe nakładałam począwszy od najjaśniejszej, dokładnie susząc każdą warstwę. Aby uzyskać delikatne przejścia i zacieki, psikałam pomalowane miejsca wodą. Na sam koniec dodałam złocenia z porporiny i przetarcia z białej farby akrylowej, co dało skrzyneczce efekt postarzenia. Teraz mam przybornik, który poza tym, że jest użyteczny, również cieszy oko.








Miłego dnia!

You May Also Like

1 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)