Choineczka

by - 14:13

 Cześć!

Moje tegoroczne święta będą na pewno pod znakiem wszelkiego rodzaju światełek. Nie mogłam się powstrzymać i dziś mam dla Was kolejną latarenkę od Agateria Craft, tym razem w kształcie uroczej choineczki. Ich przygotowanie to świetna zabawa. 

W pierwszej kolejności zabezpieczyłam bazę gesso a potem pokryłam ją kilkoma warstwami farby kredowej.  



Gdy farba wyschła przetarłam brzegi i przystąpiłam do ozdabiania. Przez maskę ostrożnie nałożyłam klej, a potem pokryłam wzór złotymi płatkami.


Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć, jak wyglądała choineczka zaraz po złoceniu.



Następnie przystąpiłam do mojej ulubionej części, czyli chlapania. Czary mary i zobaczcie, jak zwykłe chlapnięcia potrafią zmienić pracę. Wykorzystałam dwa odcienie złota oraz piękną czerwoną farbę dla kontrastu.




Miłego dnia!
Ho Ho Ho!

You May Also Like

0 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)