Czerwona bombeczka

by - 10:00

 Cześć!

Dziś na tapecie kolejny etap moich świątecznych przygotowań. Pogoda za oknem zdecydowanie nie jest już letnia, więc zaczynam rozglądać się za soczystą czerwienią. 
Czy widzieliście już  bazy hdf w kształcie bombeczek od Agateria Craft? Moim zdaniem są urocze, mają piękne kształty, idealny rozmiar i śliczne uszka, do których można przyczepić wstążeczki oraz inne dekoracje. 
Ozdabianie mojej bombeczki rozpoczęłam od pomalowania jej na piękny czerwony kolor. Następnie dodałam świąteczny wzorek przy pomocy maski oraz gesso, a wszystko posypałam przed wyschnięciem brokatem. Na koniec delikatnie przetarłam bazę białą farbą akrylową, dzięki czemu uzyskałam efekt migoczącej śnieżycy. 
Do ozdobienia projektu wykorzystałam papierowe elementy z kolekcji Mintay Papers, kawałeczki sztucznych roślinek, dzwoneczki, wstążeczki, jednym słowem wszystko, co może się kojarzyć z Bożym Narodzeniem. Nie byłabym sobą, gdybym na koniec nie chlapnęła całości białą farbą akrylową. Śniegu w końcu nigdy nie za wiele.







You May Also Like

0 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)