niedziela, 28 lutego 2010

Moje pierwsze spotkanie scrapowe

... i to jakie udane. Spotkałam całą drużynę przemiłych i utalentowanych kobitek, naśmiałam się co niemiara, objadałam słodkościami, wzbogaciłam swoją kolekcję papierów, obstemplowałam, co tylko mogłam i jeszcze nauczyłam się grubaski tworzyć. Eh...czego można chcieć więcej. Ledwo jedno spotkanie dobiegło końca a już nie mogę się doczekać kolejnego. Fotorelację można obejrzeć na blogu Kwiatu Dolnośląskiego, który teraz i ja tworzę :) Na koniec mój pierwszy grubasek wykonany według kursu Leny.







5 komentarze :

Katrina pisze...

Przepiękny grubasek. :D

Mnie też było miło Cię poznać. :)

lena_wz pisze...

Bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać :-)

Przepiękny pierwszy grubasek, masz talent! :*

Lily pisze...

Agnieszko super grubasek Ci wyszedł:-)))
Pozdrawiam:-)

dorota pisze...

Stemplowałaś, stemplowałaś i proszę - już stemple wykorzystane :)
Grubasek super!
Pozdrawiam cieplutko!

Luna77 pisze...

Cudny grubasek :)

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)

 

Blog Template by BloggerCandy.com