Notes po raz pierwszy

by - 20:28

Wreszcie się przełamałam i wydziergałam swój pierwszy notes. W zasadzie to taki trochę notes z odzysku, bo powstał na bazie czegoś, co zalegało u mnie w szafce już ze dwa lata. Wahałam się tak długo, ponieważ sama w zasadzie z notatników nie korzystam a nie chciałam, żeby te oscrapowane latami leżakowały i zbierały kurz. Ale co tam, najwyżej jakiś znajomy zostanie mniej lub bardziej szczęśliwym właścicielem kwiecistego dzieła :)







Materiały i narzędzia: kwiatki prima, krople akrylowe, papiery z kolekcji Oblicz Barw, pomarańczowe ćwieki, białe kwiatki z zestawu romantycznego, kolorowe różyczki

You May Also Like

2 comments

  1. Wow! Widzę, że u Ciebie lato w środku zimy :) Notes cudny - z moimi ulubionymi kwiatuchami... ech...

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo kobieco^^ ja bym chętnie przygarnęła ;) myślę że obdarowana osoba na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)