Moje pierwsze wyróżnienie

by - 22:17

Dziś czekała na mnie strasznie miła niespodzianka od Gosi. Dziękuję bardzo :)



Wyróżnienie powinno pofrunąć do 3 osób rozpoczynających przygodę z blogowaniem oraz jednej doświadczonej blogerki. Moje wyrazy uznania powędrują chwilowo do dwóch osób. Pozostałe wyruszą w świat, gdy tylko będę miała okazję, aby wyśledzić blogowe świeżynki :)

Chciałabym przyznać wyróżnienie Agacie za piękne początki oraz paperinie za wszechstronność i cudowną wyobraźnię.

You May Also Like

2 comments

  1. Jaki cudny poranek :) Wchodzę sobie na bloga a tam... wyróżnienie :) Dziękuję bardzo :) I cały dzień będzie udany :)
    A dodam jeszcze, że naprodukowałam wczoraj trochę papierów chusteczkowych - wyszły świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fussiu, serdecznie Ci dziękuję za wyróżnienie, dobre słowo i całą pozytywną energię która do mnie przypłynęła.
    Wielce to dla mnie miłe!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)