Together / Razem

by - 13:56


Hej!

Dziś mam dla Was rameczkę ze zdecydowaną przewagą bieli oraz złota. Wiosnę (w zasadzie lato) czuć już w powietrzu, a mnie tym razem naszła straszna ochota na coś jasnego, lekkiego i puchatego. 

Do wykonania pracy wykorzystałam bazę Woodouts składającą się z dwóch części: kwadratowej podstawy oraz idealnie pasującej do niej rozmiarem delikatnej rameczki. 
Tło obkleiłam papierem z kolekcji Life Stories od Mintay Papers, który po zabezpieczeniu gesso ozdobiłam przy użyciu maski, a następnie ochlapałam farbą w białym oraz złotym kolorze. Pomalowaną również na biało ramkę ozłociłam za pomocą porporiny i delikatnie przetarłam.
Sama kompozycja to zlepek odlewów z masy plastycznej, koronek, listków oraz kwiatków wszelakiej maści, poprzyklejanych warstwowo na kawałeczki tektury.
Na sam koniec całość obsypałam jeszcze mikrokuleczkami oraz dodałam ostatnie chlapnięcia, bo ich nigdy nie za wiele 








Miłego i słonecznego dnia!

You May Also Like

1 comments

  1. Piękna, a nawet zachwycająca, podziwiam, jak to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)