Follow your heart

by - 09:00

Cześć!
Tym razem chciałam pokazać Wam pracę, która, nawet jak na mnie, jest wyjątkowo warstwowa. Na warsztat wzięłam uroczą bazę w kształcie serduszka od Woodouts.
W pierwszej kolejności obkleiłam ją kwiecistym papierem od Mintay Papers, a następnie dodałam wzory z pasty strukturalnej oraz moje ulubione chlapnięcia z białej farby. Wybielenie i wyciszenie tła sprawiło, że wszelkie ozdoby stały się lepiej widoczne. Grubiutka ramka ze zdjęciem powstała poprzez przyklejenie odlewu z masy plastycznej do malutkiego tamborka. W ten oto sposób otrzymałam coś na kształt shadow box'a. Aby zyskać przestrzeń dla całej łąki kwiatów, konstrukcję ze zdjęciem przykleiłam do bazy przy pomocy kilku warstw tektury. Jeszcze tylko parę kryształków, ostatnie chlapnięcia i mam piękne serduszko do powieszenia na ścianie.







Miłego dnia!

You May Also Like

0 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)