Christmas Star

by - 11:24

Część!

Do Świąt Bożego Narodzenia pozostała już tylko chwila. W ferworze przygotowań moje domowa kolekcja świątecznych ozdób wzbogaciła się o nowy nabytek. Do brygady dołączyła kolejna drewniana gwiazdka od Woodouts
Baza jest całkiem spora i wystarczająco gruba aby pomieścić masę dekoracji oraz utrzymać ich ciężar, stojąc przy tym zgrabnie na nóżkach.
Ozdabianie gwiazdeczki rozpoczęłam od pomalowania jej farbą kredową, a następnie przednią ściankę obkleiłam kolorowym papierem. Następnie z mnóstwa papierowych elementów, foamiranowych kwiatków oraz świątecznego zdjęcia w ramce zbudowałam kompozycję. Całość poprzekładałam kawałkami tektury dla uzyskania puszystości.  Na koniec dodałam parę chlapnięć białą farbą, sypnęłam brokatem, przykleiłam kilka malutkich pomponików oraz kryształków i gwiazdeczka gotowa. Teraz już tylko czeka na święta, żeby ładnie się zaprezentować.







Miłego dnia!

You May Also Like

0 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)