Odrobina magii

by - 22:05

Cześć!
Dziś chciałam Wam pokazać biało niebieską rameczkę wykonaną na bazie hdf od Agateria Craft. Uwielbiam oprawiać zdjęcia mojego synka a jeszcze bardziej dodawać pracom odrobiny magii. Wystarczyły motyle skrzydełka i otrzymałam małego uroczego elfa. Poza wyciętymi z papieru (kolekcja Harmony od Mintay Papers) elementami dodałam jeszcze napis hdftekturowe listki oraz odrobinę blasku. Pozostało mi jeszcze tylko znaleźć idealne miejsce na ścianie.

Hello!
Today I want to show You white and blue hdf frame from Agateria Craft. I love to decorate photos of my son and add a little bit of magic to it. Small butterfly wings got me one cute elf. Besides paper embelishments I added also hdf wordcardboard leaves and some sparkle. Now I have another decoration looking for a perfect place on the wall.






Miłego dnia!
Have a nice day!

You May Also Like

1 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)