Motylkowo

by - 13:47

Witam ponownie moich wszystkich drogich zaglądaczy :) Ostatnio mam niestety coraz mniej czasu na scrapowanie, a że prace tworzę w żółwim tempie, to i długo nie miałam się Wam czym pochwalić. Wreszcie usiadłam i wyscrapowałam karteczkę na wyzwanie Just Magnolia. To moja pierwsza kartka, którą zamierzam tam opublikować i w związku z tym czuję straszną tremę. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :) Tilda pokolorowana już jakiś czas temu, długo nie mogła doprosić się o stosowną oprawę. Wreszcie pod młot a w zasadzie pod nóż poszedł papier, który zakupiłam na moim pierwszym spotkaniu scrapowym. Udało mi się również wykorzystać motylkowy dziurkacz, który użyczyła mi Dominika, za co bardzo jej dziękuję :) Niesamowicie mi się te motylki podobają. Miłego oglądania życzę i do zobaczenia!









You May Also Like

3 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)