Szczęśliwa zakładka

by - 23:30

Dziś pokażę Wam moją szczęśliwą zakładkę. Wykonana została na zakładkowy konkurs zorganizowany na blogu craft4you.pl z okazji Światowego Dnia Książki. Mianowałam ją moją szczęśliwą zakładką, ponieważ pozwoliła mi wygrać nagrodę pocieszenia. Nagroda niespodzianka, więc nie wiem jeszcze cóż to takiego :) Już nie mogę się doczekać, aż przejdzie do mnie paczuszka. Pierwszy raz w życiu udało mi się coś wygrać i muszę przyznać, że to niesamowicie fajne uczucie. Oby więcej takich konkursów :D



You May Also Like

5 comments

  1. gratuluję wygranej, zakładka sliczna, bardzo wesoła :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulecje:)
    Zakładka śliczna, bardzo rozgrzewająco-optymistyczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej! daj znać co dostałaś :) a zakładka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak expresowe konkursy ;) Widziałam, macałam, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, dziękuję za udział w moim candy, teraz siedzę i podliczam :-) Wyniki jutro.
    Świetna i energetyczna zakładka!
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)