Birdhouse

by - 08:00



Hej!
Dziś zagubiony wiosenny projekt budka dla ptaków.

Pracę zaczęłam od sklejenia bazy i pomalowania jej farbą kredową w trzech kolorach: białym, turkusowym oraz miętowym. Gdy całość dobrze wyschła, przetarłam domek papierem ściernym.

Hello!
Today I have a project for you based on the birdhouse.

I started my work by gluing the base and painting it with chalk paint in three colors: white, turquoise and mint. When everything was dry, I rubbed the house with sandpaper.



Następnie dodałam wzorek liści przy użyciu cudownej maski oraz pasty strukturalnej.

Then I added a leaf pattern using the beautiful stencil and texture paste.


Potem przyszedł czas na moje ulubione chlapnięcia.

Then it was time for my favorite part - splashes.



Na koniec zbudowałam kompozycję z foamiranowych kwiatków oraz różnego rodzaju zieleniny.
Idealna wiosenna dekoracja gotowa :)

Finally, I built a composition of foamiran flowers and various leaves.
The perfect spring decoration is ready.





Użyłam / I used:



Miłego dnia!
Have a nice day!






You May Also Like

0 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)