LEGO Love

by - 17:56

 Hej!

Dziś mam dla Was inspirację odrobinę inną niż zwykle. Jedna z ostatnich nowości w sklepie zainspirowała mnie do małego przemeblowania w pokoju mojego synka. Gdy złożyłam świeżo zakupioną bazę shadow box, pomyślałam, że idealnie nadawałaby się ona na domek dla całego zastępu ludzików LEGO. 
Te małe gnomy mają to do siebie, że występują w zorganizowanych grupach, zaś ciemną nocą potrafią boleśnie pokąsać stopy. Znalezienie im wygodnego noclegu jest jak najbardziej wskazane i należało do moich priorytetów :)

Hello.
Today I have a slightly different inspiration for you than usual. One of the latest novelties in the store inspired me to redecorate my son's room. When I put together my freshly purchased shadow box base, I thought it would be a perfect home for my son's LEGO figures.
These little gnomes seem appear in organized groups, and at night, when it gets dark, they can prick your feet painfully. Finding them a comfortable accommodation is highly recommended and was one of my priorities :)


Wspomnianą wyżej bazę postanowiłam pomalować na kontrastowe kolory, pasujące do reszty pokoju. Tył wpierw zagruntowałam czarnym gesso, a potem pomalowałam farbą akrylową. Każda z dwóch warstw ramki została pokryta inną farbą. Jaśniejsza kredową, druga zaś turkusową akrylówką. 
Praca zajęła mi chwilę, a efekt wszystkim przypadł do gustu.
Honorowe miejsce zajął tu oczywiście gang figurek przymocowanych do szarej płytki. 
Całość, pomimo użycia czarnej farby, jest bardzo wesoła i myślę, że potowarzyszy mojemu dziecku jeszcze długi czas. 

I decided to paint the base in contrasting colors that match the rest of the room. First, I covered the back with a black gesso and then painted it with acrylic paint. Each of the two layers of the frame has been covered with a different paint. Lighter part with chalk paint and the other with turquoise acrylic.
It took me only few minutes and everyone seems to like the effect.
Of course, a gang of figures attached to a gray tile took a place of honor here.
The whole thing, despite the use of black paint, is very cheerful and I think it will accompany my child for a long time.




Dzięki Agaterii syn jest przeszczęśliwy a stopy domowników bezpieczne.

Thanks to Agateria, my son is happy and the feet of the household members are safe, at least for a while.

Użyłam / I used:

Miłego dnia!
Have a nice day!



 

You May Also Like

0 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)