Lato na różowo

by - 08:00

  Cześć.
Od czasu do czasu lubię przygotować jakąś ładną uniwersalną kartkę, a potem bez większej okazji komuś ją podarować. Taka drobnostka, a potrafi umilić dzień. Z racji zbliżającego się lata, głowę mam już pełną tropikalnych klimatów., dlatego też bohaterem dzisiejszej pracy jest różowy flaming, który dla mnie jest symbolem ciepła i egzotyki.
Do wykonania tła wykorzystałam turkusowy tusz oraz stempel z napisami, którym odbiłam wzory na gładkim różowym papierze. Stemple tego typu, z nierównym, poszarpanym wzorem są idealne do tworzenia tła, urozmaicają je i ożywiają. 
W centrum pracy stanął na swoich długich nogach flaming, a pod nim swoje miejsce znalazła ażurowa tekturka w kształcie mandali, która również wydawała mi się bardzo egzotyczna. Przed przyklejeniem pokryłam ją białym pudrem do embossigu, dzięki czemu stała się bardziej elegancka i pięknie błyszczy. Do wykończenia pracy wykorzystałam papierowe ozdoby oraz emanel dots w pasujących kolorach. 

Hello!
From time to time I like to prepare a nice universal card, and then just give it to a friend. Such a small thing, and it can make someone's day. Due to the approaching summer, my head is full of tropical climates, which is why in the center of today's project is a pink flamingo. For me it is the symbol of warmth and exoticism.
To make the background, I used turquoise ink and a stamp with inscriptions, with which I imprinted the patterns on smooth pink paper. Stamps of this type, with an uneven pattern, are perfect for creating a background.
In the center of the work stands on its long legs a pink flamingo. Under it I added an openwork, mandala-shaped cardboard, which also seemed very exotic to me. Before sticking, I covered it with white embossing powder, which made it more elegant and shiny. To finish the work, I used paper ornaments and emanel dots in matching colors.







Użyłam / I used:



Miłego dnia! / Have a nice day!




You May Also Like

0 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)