Advent calendar

by - 13:12

  Cześć!

Dziś chciałam Wam pokazać mój tegoroczny kalendarz adwentowy

Wykonałam go na bazie hdf od Agateria Craft, w której zakochałam się, gdy tylko trafiła do sklepu. Kalendarz jest duży, ma szufladki, do których spokojnie zmieszczą się jakieś drobnostki, oraz okienko, które co roku planuję ozdabiać w inny sposób.








Po sklejeniu bazy, wszystkie elementy pokryłam bezbarwnym gesso a następnie kilkoma warstwami czerwonej farby akrylowej. Gdy wszystko wyschło naniosłam wzór przy użyciu jednego z nowych świątecznych szablonów, a następnie przetarłam brzegi białym gesso oraz złotą farbą akrylową. 

Bardzo zależało mi, aby kalendarz sprawiał wrażenie przyprószonego śniegiem, dlatego dodałam trochę białych chlapnięć. Na koniec pokryłam całość pastą śniegową. 

W ten sposób otrzymałam zimowe okienko, które wypełniłam papierowymi dekoracjami od Mintay Papers oraz przygotowanym wcześniej drogowskazem.

Miłego dnia!

You May Also Like

0 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)