Ho Ho Ho

by - 13:13

 Cześć!

Dziś kolejna porcja moich tegorocznych świątecznych kartek.

Motywem przewodnim był tym razem shaker box. Te małe grzechotki potrafią rozweselić każdą pracę. Mając w zanadrzu gotowe tekturkowe bazy są bardzo szybkie i łatwe w wykonaniu.

Pracę rozpoczęłam od przygotowania baz z dwóch kawałków papieru. Aby nadać odrobię śnieżnego klimatu, każdą z nich przetarłam lekko białą farbą akrylową.


Następnie zabrałam się za ozdabianie tekturowych śnieżynek. Jedne pokryłam białym pudrem do embossingu, podczas gdy inne czerwoną farbą oraz czerwonym brokatem.


Podobnie postąpiłam z tekturowym shaker box. Każdą z jego części pomalowałam czerwoną farbą, a następnie obsypałam brokatem. Mając gotową bazę, wykonanie takiej dekoracji jest szybkie i bardzo przyjemne.


Pozostało tylko skleić ze sobą wszystkie elementy i gotowe!


Prawda, że proste?

Miłego dnia!

You May Also Like

0 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)