Christmas magic

by - 13:25

  Cześć!

Dziś mam propozycję dla wszystkich tych, którzy od lat marzą o świętach przy kominku, tylko ten kominek nijak nie chce się zmieścić w standardowym M.

Przygotowałam dla Was małą świąteczną dekorację na kominkowej bazie hdf

Pracę rozpoczęłam od zagruntowania bazy oraz pokrycia niektórych elementów mieszanką pasty strukturalnej i piasku. Przygotowaną w ten sposób konstrukcję pomalowałam na biały i szary kolor.

Aby nadać elegancji przykleiłam kilka dekorów z żywicy oraz przetarłam całość białym gesso, zaś na sam koniec zbudowałam kompozycję z różnorakich świątecznych gałązek. 

W środku kominka umieściłam światełka LED. Mamy tu zatem zarówno palenisko, jak i namiastkę płomieni.

Teraz pozostało już tylko wypić ciepłe kakao :)





Miłego dnia!

You May Also Like

0 comments

Serdecznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)